5/5 - (19 امتیاز)

امروزه یکی از شبکه های اجتماعی پر طرفدار یعنی اینستاگرام توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. قطعا همه ما کسب و کارهای آنلاینی که دارند در اینستاگرام کار میکنند را کنار خود دیده ایم و میدانیم که چقدر این اپلیکیشن برای کسب درآمد و حتی سرگرمی مهم و با ارزش است. اما موضوع مقاله با شماره مجازی اینستاگرام اکانت بسازید است.

اینستاگرام برای ثبت نام و ساخت اکانت سه روش پیش روی ما قرار داده است. یکی از طریق شماره تلفن، یکی از طریق ایمیل و دیگری از طریق اکانت فیسبوک. از طرفی تکلیف ایمیل و فیسبوک که مشخص است. اما برای ثبت نام در اینستاگرام با شماره تلفن، شما میتوانید از خرید شماره مجازی اینستاگرام استفاده کنید.

همانطور که برای ساخت اکانت Chatagpt نیاز به شماره مجازی است برای ساخت اکانت در اینستاگرام هم نیاز از است, البته همه ما هر کدام یک شماره ثابت مصرفی داریم که اکثر اکانت هایمان در شبکه های اجتماعی را با آن میسازیم, ولی زمانی که میخواهیم از شماره ای به غیر از شماره خودمان استفاده کنیم یا اینکه برای مصارف تبلیغاتی نیاز به ساخت اکانت های متعدد داریم میتوانیم اقدام به خرید شماره مجازی اینستاگرام یا سایر سرویس ها کنیم.

شماره مجازی اینستاگرام

چگونه با شماره مجازی وارد اینستاگرام شویم؟

شماره مجازی شماره ایست که نیازی به سیم کارت ندارد. یعنی برای خرید شماره مجازی اینستاگرام یا هر برنامه دیگری نیازی نیست که حتما یک سیم کارت فیزیکی داشته باشید که بتوانید با آن اقدام به نصب آن سرویس کنید.

کافیست برای گرفتن شماره مجازی برای اینستاگرام از طریق سایت شماره مجازی ورلدنامبر اقدام به خرید مطمئن شماره مجازی با هر پیش شماره و انتخاب هر کشوری کنید. بعد از آنکه شماره مجازی مورد نظر خود را تهیه کردید کافیست در قسمت افزودن شماره تلفن، شماره ی مجازی که برای اینستاگرام تهیه کردید را وارد کنید.

البته نگران نباشید و این فرآیند اصلا پیچیده نیست و ما برایتان در بخش راهنما و سوالات هم توضیح کامل فعالسازی شماره مجازی را داده ایم.

خرید شماره مجازی اینستاگرام

 

شماره مجازی اینستاگرام

مزایای شماره مجازی اینستاگرام چیست؟

در برنامه اینستاگرام یک قابلیتی وجود دارد که میتوان اکانت های ساخته شده توسط مخاطبین تلفن خود را تشخیص داد و شناخت. یعنی اگر شماره دوستمان در مخاطبینمان ذخیره شده بود و هر اکانتی در اینستاگرام با همون شماره ذخیره شده میساخت، ما میتوانستم تشخیص بدهم که این اکانت متعلق به کیست.

حالا به هر دلیل دوست دارید با شماره اصلی خود اکانت نسازید در این صورت شما به یک شماره مجازی اینستاگرام نیاز دارید. اکنون به سراغ بخشی از مزایای شماره مجازی برای اینستاگرام میرویم:

1- زمانی که با شماره تلفن مجازی برای اینستاگرام خود اکانت میسازید برای هیچ کس اکانت شما مشخص نمیشود و این خود یک مزیت استفاده از شماره مجازی برای اینستاگرام به حساب می آید.

2- یکی دیگر از مزایای شماره مجازی برای اینستاگرام این است که شما برای تهیه شماره تلفن مجازی هر زمانی که بخواهید یک شماره مجزا از شماره اصلیتان داشته باشید میتوانید با چند کلیک آن را تهیه کنید و هر زمان هم خواستید آن را رها کنید.

3- برای ساخت هر اکانت جداگانه در اینستاگرام نیاز به یک شماره حقیقی ندارید و به راحتی میتوانید به هر تعدادی که میخواهید شماره دریافت کنید و اکانت اینستاگرام بسازید و به تبلیغات در اینستاگرام بپردازید.

4- شماره مجازی تاریخ انقضا ندارد و یا نیازی نیست برای آن هزینه آبونمان پرداخت کنید و یا ماهانه شارژ کنید, تنها با یک بار خرید یک شماره و یک کد یکبار مصرف دریافت میکنید که میتوانید اقدام به فعالسازی اینستاگرام کنید.

 

خرید شماره مجازی

خرید شماره مجازی اینستاگرام

 

شماره مجازی رایگان امنیت و کاربرد ندارد!

بله دقیقا درست است. شماره مجازی رایگان امنیت و کاربرد ندارد. برخی اپلیکیشن ها وجود دارند که میشود از طریق آنها اقدام به ساخت شماره مجازی کرد که در مقاله چگونه شماره مجازی بسازیم به برخی از آنها هم پرداختیم.

اکانتی که با شماره مجازی رایگان ساخته شود هیچ تضمینی برای حفظ حریم شخصی و اطلاعات شخصی ندارد و ممکن است شخص دیگری بتواند به راحتی آن شماره مجازی را داشته باشد و به اکانت شما دسترسی پیدا کند.

اما زمانی که از سایت معتبر اقدام به خرید شماره مجازی اینستاگرام میکنید این تضمین برای اطلاعات شما وجود دارد که شماره خریداری شده فقط مختص به خود شماست و به ندرت این اتفاق رخ میدهد تا اپراتورهای خارجی شماره را به شخص دیگری واگذار نمایند دقیقا ساخت اکانت اینستاگرام با شماره مجازی هم همانند ساخت شماره مجازی واتساپ ساده است.

 

اکانت اینستاگرام

جمع بندی:

با شماره مجازی اینستاگرام میتوانید در اینستاگرام برای خود اکانت بسازید و با گرفتن فالور واقعی بیزینس خود را راه اندازی کنید. شماره مجازی اینستاگرام شماره ایست که نیاز به سیم کارت حقیقی ندارد و شما یک شماره و کد فعالسازی سرویس دریافت خواهید کرد و فراموش نکنید که باید از سایت های معتبر همچون سایت ورلدنامبر اقدام به خرید کنید.

در سایت ما هر شماره مجازی با هر پیش شماره از هر کشوری که بخواهید برای خرید وجود دارد. امیدواریم این مطلب به کارتان بیاید. اگر تجربه استفاده از شماره مجازی داشتید همینجا برای ما کامنت بگذارید. همچنین راهکارها و توضیحاتی جامع در خصوص ساخت شماره مجازی واتساپ و ساخت شماره مجازی تلگرام و شماره مجازی توییتر در ورلد نامبر وجود دارد که میتوانید پس از این محتوا برای مطالعه به آنها هم سری بزنید.