5/5 - (46 امتیاز)

امروزه استفاده از شماره تلفن مجازی در هرجایی گسترش پیدا کرده و این دلیلی بر کاربردها و مزایای خوب شماره مجازی است. شماره مجازی برای توییتر، شماره مجازی تلگرام و هر برنامه ای که فکر کنید در حال رواج است. اما چرا برای توییتر باید از شماره مجازی توییتر استفاده کرد؟ در این مقاله به توضیح اینکه چرا برای ثبت نام در تویتر به شماره مجازی توییتر نیاز دارید میپردازیم.

 

خرید شماره مجازی توییتر

 

شماره مجازی توییتر

شماره مجازی توییتر چیست؟

شاید برای کاربرانی که در اینستاگرام و تلگرام سال ها فعالیت دارند استفاده از برنامه توییتر خیلی روال نباشد. اما باید بدانید این روزها استفاده از اپلیکیشن توییتر به دلیل ماهیت خبری که دارد رواج گسترده ای پیدا کرده است و مخاطبینی را که علاقه به تولید محتوای متنی هستند را به شدت جذب خود کرده است.

از آن جایی هم که این برنامه در ایران فیلتر است ممکن است هنگام ساخت اکانت توییتر با شماره ایران  مشکل برخورد کنید. هر چند میشود هم از طریق ایمیل و هم از طریق شماره تلفن برای ثبت نام در خیلی از این برنامه ها استفاده کرد اما افرادی هستند که مایلند از شماره تلفن برای ثبت نام در توییتر استفاده کنند و خود توییتر هم برای تایید حساب نیاز به شماره تلفن دارد.

در هر صورت ما به شما خرید شماره مجازی برای توییتر را پیشنهاد میکنیم. زیرا با پیش شماره ای که دارد و میتوانید به صورت دلخواه شماره مجازی خود را از کشورهای خارجی (آمریکا، آفریقا، پاکستان، عربستان و …) انتخاب کنید و بدون مشکل در توییتر  ثبت نام کنید.

خرید شماره مجازی توییتر

نکات مهم قبل از خرید شماره مجازی توییتر

قبل از آنکه نسبت به تهیه شماره تلفن مجازی برای توییتر اقدام کنید باید بدانید که شماره تلفن مجازی ای معتبر است که تاریخ انقضا نداشته باشد. یعنی اگر برای توییتر خود خواستید از شماره مجازی استفاده کنید که دارای تاریخ انقضا است آن را انتخاب نکنید زیرا بعد از آنکه تاریخش تمام شود آن شماره در دسترس شخص دیگری قرار خواهد گرفت البته این موضوع و تشخیص آن برای ساخت شماره مجازی با کد یکبار مصرف صدق نمیکند.

در حال حاضر تمام شماره مجازی هایی که برای توییتر در دسترس هستند با کد یکبار مصرف فعال میشوند و بسیار دقت کنید که پس از دریافت شماره مجازی توییتر برای آن شماره از شما کد تایید مجدد نخواهد زیرا این امکان وجود ندارد که برای یک شماره دو بار کد دریافت شود.

شما اکانت توییتر خود را که با این شماره مجازی ساخته اید به راحتی میتواند در دسترس شخص دیگری قرار دهید و کافیست یوزرنیم و پسوورد را در اختیار شخص دیگر یا ادمین تبلیغاتی خود قرار دهید و هیچ محدودیتی ندارد.

سایت های معتبر از شماره مجازی هایی برای کاربران خود استفاده میکنند که کاربر بعد از تهیه شماره مجازی نگران واگذاری شماره توسط اپراتور به شخص دیگری نباشد, اما فراموش نشود که شماره مجازی هیچ مالکیت صد در صدی ندارد و اپراتورهای خارجی که محل اصلی تامین این شماره ها هستند امکان واگذاری به غیر را دارند و این موضوع قابل پیش بینی نیست.

نکته دیگری که باید قبل از تهیه شماره مجازی برای توییتر در نظر داشت این است که بدانید شماره تلفن های مجازی که از سایت ها و برنامه های نامعتبر دریافت میشود دارای سطح اعتبار بسیار پایینی هستند که ممکن است آن شماره ریپورت باشد, این موضوع در شماره مجازی رایگان توییتر که توسط برخی نرم افزارهای ساخت شماره مجازی ارائه میشود زیاد به چشم میخورد, زیرا شماره را از قبل به چندین نفر واگذار کرده اند و آنها بیشتر با رفتاهای اسپم گونه باعث قرارگرفتن آن شماره در لیست ریپورت آن سرویس قرار میگیرند.

برنامه هایی مثل اینستاگرام و توییتر هم به سطح امنیت کاربران اهمیت ویژه ای میدهد و زمانی که تشخیص دهد این شماره سطح اعتبار پایینی دارد و کلا مشکل دارد به صورت کلی اکانت شما را حذف میکند.

اگر مایلید شماره که در توییتر برای ساخت اکانت استفاده میکنید شماره تلفن اصلی خود شما نباشد اینجا تنها گزینه بسیار خوبی که پیش روی شما خواهد بود استفاده از شماره مجازی توییتر است.

برای استفاده از شماره مجازی توییتر و ساخت شماره مجازی واتساپ نیاز به تهیه سیم کارت ندارید و با خرید شماره مجازی در چند ثانیه شماره و کد تایید را از ورلدنامبر تحویل میگیرید.

خرید شماره مجازی توییتر

 رقابت توییتر و تردز

به گفته وب‌سایت‌های ردیابی داده و اطلاعات، اپلیکیشن تردز که توسط اینستاگرام به عنوان رقیب توییتر راه‌اندازی شده، در کمتر از ۵ روز بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر جذب کرده است. این در مقایسه با رشد چت‌جی‌پی‌تی که دو ماه طول کشید تا به ۱۰۰ میلیون کاربر برسد و تیک‌تاک که در ۹ ماه به صد میلیون کاربر رسید، به عنوان یک رکورد بسیار سریع قابل توجه است.

وقتی اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد، دو سال و نیم طول کشید تا به ۱۰۰ میلیون کاربر برسد. اما تردز توانسته است در مدت زمان بسیار کوتاهی این رقم را ببیند. این نشانگر از جذابیت و محبوبیت اولیه این اپلیکیشن است.

تردز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در اپل‌استور و اندروید در ۱۰۰ کشور جهان منتشر شده است. با این حال، هنوز این اپلیکیشن در اروپا در دسترس نیست و شرکت متا، سازنده تردز، باید راه‌حلی برای اجرای مقررات حفاظت از داده‌های اتحادیه اروپا پیدا کند.

توییتر به تخمینی حدود ۲۰۰ میلیون کاربر فعال دسترسی دارد. با این حال، پس از خرید توسط ایلان ماسک و اخراج هزاران کارمند، این پلتفرم چندین بار با مشکلات فنی روبرو شده است.

لذا، می‌توان نتیجه گرفت که تردز با رشد بسیار سریع خود و جذب بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در کمتر از ۵ روز، به عنوان یک رقیب جدی برای توییتر و سایر پلتفرم‌های رسانه اجتماعی شناخته می‌شود.

در حال حاضر برای ثبت نام در تردز نیاز به شماره مجازی تردز نیست و تمامی افرادی که اینستاگرام فعال دارند میتوانند از طریق همان اکانت خود در اینستاگرام اقدام به نصب و راه اندزی تردز نمایند, اما اگر میخواهید که اینستاگرام تردز را با شماره خودتان را ه اندازی نکنید میتواند برای نصب اینستاگرام از شماره مجازی اینستاگرام استفاده کنید.

ساخت اکانت تلگرام

جمع بندی:

اگر برای ثبت نام در برنامه توییتر با مشکل شماره مواجه هستید(در ایران برنامه توییتر فیلتر میباشد) باید از شماره تلفن مجازی توییتر برای ثبت نام و ساخت اکانت استفاده کنید. برای استفاده از شماره مجازی برای توییتر هم حتما از سایت ها و رباتهای معتبر  ساخت شماره مجازی اقدام به خرید کنید تا اعتبار و امنیت شماره تلفن و اطلاعات شما تضمین شود. همچنین استفاده از شماره تلفن مجازی توییتر مزایایی دارد که در بالا به آن شاره شد.