5/5 - (2 امتیاز)

کلاهبرداری شماره مجازی

در این مقاله از سایت خرید شماره مجازی ورلدنامبر به یکی  از شیوه های کلاهبرداری و سو استفاده از خریداران شماره مجازی می پردازیم

یا کارت شارژ بده یا اول بزن به این کارت!!!!!

این جمله رو داخل پیج های اینستاگرامی, گروه های تلگرامی و دیگر بسترهای اجتماعی بسیار دیده و شنیده ایم که برخی از افراد با تبلیغات گسترده و تصویر سازی پیام ها و رسید های جعلی اقدام به تبلیغات متقلبانه و دروغی تحت عنوان شماره مجازی تلگرام , شماره مجازی واتساپ ارزان مینمایند.

در این شیوه به متقاضیان عنوان میکنند که ابتدا هزینه را به صورت کد شارژ سیم کارت اعتباری یا واریز به کارت بانکی انجام دهند.

در دوصورت فرد متقلب خیالش راحت است که برایش دردسری ایجا نمیشود چون هیچ کس به خاطر 5 یا ده هزارتومان راهی مراجع قضایی نمیشود و پیگیری نمیکند,حتی اگر از کارت شخصی خودشان هم استفاده کنند برایشان هیچ جای نگرانی نیست و این وسط تنها مشتریان هستند که فریب خورده اند و به شماره و خرید خود نرسیده اند.

البته ناگفته نماند که جمع این مبالغ در انتها مبلغ چشم گیری میشود و شخص کلاهبردار به هدف و مقصود خود میرسد.

پس همیشه سعی کنید از جای مطمئن خرید خود را انجام دهید که آزاده خاطر نشوید و درگیر این قبیل کلاهبرداری شماره مجازی نشوید.

گزارش و پیگیری کلاهبرداری شماره مجازی

حتی اگر مبلغ کلاهبرداری شده از شما بسیار ناچیز بوده و ارزش پیگیری برایتان نداشته است اما به شما توصیه میکنیم به منظور قطع شدن این زنجیره کلاهبرداری  وجلوگیری از فریب دیگر افراد به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده ونسبت به شخص کلاهبردار اقدام قانونی کنید و یا حداقل با مراجعه به صفحه گزارشات مردمی در سایت پلیس فتا این قبیل موارد را گزارش دهید تا پلیس همیشه سخت کوش فتا پیگیری این مسائل را دستور کار خود قرار دهد.

سخن نهایی با کلاهبرداران از طریق فروش شماره مجازی

دوست عزیزی که به هزار ترفند و به کار گیری شیوه های  تبلیغاتی اقدام  به بازاریابی و فریب افراد در فضای مجازی می نمایی,آیا بهتر نیست این هوش را در راه درست استفاده کنی و به جای کسب مال از طریق نامشروع عضو ربات نمایندگان فروش شماره مجازی ورلدنامبر شوی و به صورت سالم و قانونی اقدام به کسب مال کنی؟؟

راه های ناسالم ناپایدار و بیهوده است و شما علاوه بر از بین بردن سرمایه مردم و ترویج حس بی اعتمادی در جامعه به آینده کاری و زمان خود هم نیز آسیب می رسانی.

شما میتوانید همان میزان فعالیت را در ربات فروش شماره مجازی خود انجام دهید و بدون تبعات و مشکلات قانونی خدمات سالم و درست را به مشتریان خود ارائه دهید.علاوه بر آن این ربات کاملا هوشمند و اتومات است و برای شما به صورت اتوماتیک میفروشد و درآمد شما به پنلتان اضافی میشود.

در این شیوه کسب درآمد آستانه درآمد خیلی بیشتر از انجام اعمال مجرمانه است و مشتری با رضایت کامل از شما برای دفعات بیشتر مجدد مراجعه خواهد کرد.

از همه مهم تر این که ربات نمایندگان ورلدنامبر کاملا رایگان بوده ونیاز به هیچ سرمایه اولیه برای شروع و کسب درآمد اینترنتی نخواهید داشت فقط کافیست تبلیغ برای نام و برند شخصی خود کنید, ما در ورلد نامبر یک مقاله برایتان آماده کرده ایم به نام ربات ساخت و فروش شماره مجازی که مطالعه آن میتوانید به راحتی ربات فروش شماره مجازی خود را بسازید و شروع به فروش شماره مجازی نمایید.

البته در ربات اصلی ورلدنامبر در تب ساخت ربات نمایندگی رایگان برایتان کامل قدم به قدم توضیح داده ایم. کافیست وارد ربات اصلی ورنامبر شوید و راهنمای ربات را مطالعه کنید:

 

برای ساخت ربات نمایندگی رایگان کلیک کنید

 

مجموعه ورلدنامبر با پشتیبانی 24 ساعته آماده پاسخگویی, برطرف کردن مشکل و راهنمایی  شما عزیزان و کاربران محترم است تا در صورت بروز هرگونه مشکل در حین فرآیند خرید شماره مجازی به کمک شما بشتابد.