5/5 - (15 امتیاز)

قبل از آنکه به تعریف و توضیح شماره مجازی تلگرام بپردازیم ابتدا به سراغ تعریف شماره مجازی میرویم.
شماره مجازی یک شماره ایست که بر پایه خط تلفن نیست و برای فعالسازی سرویس های اینترنتی به کار میرود. از این رو شماره مجازی توانسته کار را برای صاحبان کسب و کار آسان کند زیرا امروزه صاحبان کسب و کار سعی میکنند بجای تلفن ثابت از شماره مجازی برای ساخت اکانت های گوناگون در سرویس های اینترنتی استفاده کنند. به عنوان مثال همین مدیران یک کسب و کاری در کانادا دارند ولی در حال حاضر در ایران هستند برای اینکه بتوانند شماره تلفن مجازی کانادا را داشته باشند و استفاده کنند به دنبال شماره تلفن مجازی با پیش شماره کانادا میگردند.

پس اهمیت شماره تلفن مجازی در همین مثال کاملا آشکار و واضح است و بسیاری از افراد اقدام به خرید شماره مجازی میکنند. از طرفی با توجه به مشغله های روزمره و کسب و کاری، صاحبان کسب و کار و کلا هر فردی را مجاب به استفاده از چند خط تلفن همراه برای عضویت در شبکه های مجازی مختلف میکند. بنابراین برای آنکه بتوانید از این اپلیکیشن ها استفاده کنید باید حساب کاربری در آن ها داشته باشید.

برای این کار هم باید از شماره همراه برای ثبت نام در این اپلیکیشن ها استفاده کنید اما دلتان نمیخواهد آن شماره، شماره سیمکارتی به نام شما باشد. در این صورت شما میتوانید با تهیه یک شماره مجازی اقدام به استفاده از آن کنید. یکی از این شماره های مجازی، شماره مجازی تلگرام است که میتوانید تلگرامی با شماره تلفن متفاوت داشته باشید البته ساخت شماره مجازی واتساپ هم چندان پیچیده نیست و در مقالات ورلدنامبر سعی کرده ایم به ساخت شماره مجازی آسان برای همه سرویس ها بپردازیم.

ساخت شماره مجازی تلگرام

شماره مجازی چه مزیت هایی برای کاربران دارد؟

یکی از مهم ترین دلایلی که میتواند بر محبوبیت استفاده از شماره مجازی اضافه کند داشتن محدودیت در داشتن چند سیم کارت برای فعالسازی چند اکانت در تلگرام است.تلگرام در زمان نگارش این متن اجازه میدهد شما سه اکانت بر روی یک تلفن فعال کنید.

حال شما اگر بخواهید از این امکان استفاده کنید میبایست اقدام به خرید سه سیم کارت کنید که کار هزینه بر و زمان بری است, از این رو میتوانید به جای خرید سه سیم کارت اقدام به خرید شماره مجازی کنید و به راحتی چندین اکانت بر روی یک گوشی تلفن همراه داشته باشید.

خرید شماره مجازی تلگرام

خرید شماره مجازی تلگرام انبوه

شماره مجازی تلگرام چیست؟

همانطور که در بالا هم اشاره شد شماره مجازی تلگرام یک شماره غیر واقعیست که نیازی به خرید سیم کارت ندارد اما میتواند کارایی های یک شماره تلفن واقعی را داشته باشد. زمانی میشود که شما نمیخواهید با شماره شخصی خود در اپلیکیشن هایی که نیاز به ثبت نام با شماره همراه دارند را وارد کنید. برای ثبت نام در این اپلیکیشن ها مثل تلگرام شما میتوانید از شماره مجازی تلگرام استفاده کنید.

هرچند شماره مجازی تنها برای تلگرام نیست و همانطور که در مقاله ساخت شماره مجازی واتساپ توضیح دادیم شما میتوانید برای واتساپ و 52 سرویس گوناگون دیگر هم سایت خرید شماره مجازی ورلدنامبر اقدام به خرید و فعالسازی شماره مجازی نمایید.

چرا برای ثبت نام در تلگرام باید از شماره همراه استفاده کرد؟

تلگرام برای هویت شخص و کاهش جرایم و همچنین کاهش اکانت های تکراری یک بخش تایید صحت تلفن همراه دارد که باید برای ثبت نام و ورود در این برنامه شماره را وارد کنید تا یک کد چند رقمی برای شما پیامک شود. اگر کد را به درستی وارد کردید یعنی حساب واقعی شما در تلگرام ساخته شده است. اگر نه یعنی این شماره تلفن همراه متعلق به شما نیست و نمیتوانید در اپلیکیشن تلگرام ثبت نام کنید. در هر صورت اگر شماره همراهی برای ثبت نام در تلگرام ندارید نگران نباشید سایت و ربات ساخت شماره مجازی معتبر ورلدنامبر با رعایت حفظ حریم شخصی بهترین و مطمئن ترین شماره ها را در اختیار شما قرار میدهند.

در ضمن لازم است بدانید شماره مجازی تلگرام چون بر بستر اینترنت قابل استفاده است, شما با یکبار خرید شماره مجازی دیگر نیاز به هزینه اشتراک برای شماره و یا خرید مجدد شماره ندارید و هزینه ها را بسیار کاهش میدهد.البته باید به این موضوع توجه کنید که شماره مجازی ای که تهیه میکنید تنها یکبار قابلیت دریافت کد را دارد, در نتیجه در حفظ اکانت خود کوشا باشید و سعی کنید خلاف قوانین و مقررات سرویس تلگرام عملی را انجام ندهید که شما را از اکانت خارج کند.

خرید شماره مجازی تلگرام

خرید شماره مجازی تلگرام

نکات مهم هنگام خرید شماره مجازی تلگرام

همانطور که قبلا اشاره شد شماره مجازی تنها قابلیت یک بار ارسال کد را دارد در نتیجه هنگام خرید و فعالسازی به نکات زیر توجه فرمایید.

 

چک کردن تایید دو مرحله ای قبل از دریافت کد

یکی از قابلیت های فوق العاده تلگرام تایید دو مرحله ای آن است که پس از خرید و فعال شدن حساب کاربری تلگرام میتوانید آن را فعال کنید اما اگر هنگام خرید شماره مجازی تلگرام آن را رعایت نکنید ممکن است متضرر شوید و پس از دریافت کد ببیند که اکانت خریداری شده تایید دو مرحله ای دارد, این موضوع به ندرت اتفاق می افتد اما رعایت آن میتواند برایتان مفید باشد.

زمانی که شماره مجازی تلگرام را خریداری میکنید قبل از ثبت و زدن دکمه دریافت کد بهتر است ابتدا شماره را ذخیره کنید و اطمینان حاصل کنید که اکانت خام است و شماره ای بر روی آن فعال نیست.

پس از آنکه مطمئن شدید سپس شماره را در تلگرام خود وارد کنید و دریافت کد را بزنید.اگر دیدید که اکانتی فعال است بر روی شماره گزینه لغو سفارش را بزنید تا مبلغ به حساب کاربریتان برگردد و سپس مجدد دریافت شماره را بزنید و شماره جدیدی دریافت کنید.

فعال کردن تایید دو مرحلیه پس از ورود به حساب کاربری

پس از ورود به حساب کاربری از طریق شماره خریداری شده حتما از طریق تنظیمات تلگرام وارد حساب کاربری خود شوید و گزینه تایید دو مرحله ای را فعال کنید.

این حرکت به شما کمک می کند که امنیت اکانت خود را بالاتر برده و اگر به احتمال 1 درصد به اشتباه اپراتور خارجی خواست شماره برا به شخص دیگری واگذار کند امکان ورود به حساب کاربری شما در تلگرام نباشد.

نکات شماره مجازی تلگرام

رعایت قوانین تلگرام

حتما پس از ورود به حساب کاربری قوانین تلگرام را رعایت کنید که شما را از اکانت خارج نکند و مجدد از شما درخواست کد نکند.

تلگرام بر روی اکانت هایی که تازه اخته میشوند حساسیت بیشتری دارد که حرکات پشت سر هم و غیر عادی را ربات گونه تشخیص می دهد.

سعی کنید در ساعات و روزهای اولیه ساخت اکانت از فعالیت های تبلیغاتی انبوه و یا ارسال پیام بیش از حد به افرادی که برایشان ناشناس هستید پرهیز کنید.

خرید شماره مجازی