5/5 - (56 امتیاز)

در این مقاله می خواهیم جامع ترین  اطلاعات و در رابطه با ربات شماره مجازی را در اختیارتون بزاریم تا از این به بعد هرجایی اسم ربات شماره مجازی اومد بلافاصله یک ربات چهار دست و پا را که با یک پیچ گوشتی مشغول ساخت شماره مجازی است تصور نکنید.

در این مقاله از سایت شماره مجازی ورلدنامبر به برررسی موارد زیر میپردازیم:

  • ربات چیست؟
  • ربات شماره مجازی چیست و چگونه کار میکند؟
  • چگونه ربات شماره مجازی بسازیم؟
  • ساخت ربات شماره مجازی رایگان
ساخت ربات تلگرام

ساخت ربات تلگرام

ربات چیست؟ (ربات نرم افزاری)

با توجه به پیشرفت های اخیر در حوزه هوش مصنوعی ,ربات ها جای خود را برای سهولت ارتباط مابین کاربران و نرم افزارهای گوناگون حسابی بازکرده اند و از طرفی هم با توجه به اینکه تلگرام در بین ایرانیان بسیار محبوب است و طبق آمار تقریبی 40 میلیون کاربر فعال دارد هم اکنون تمرکز بر روی طراحی و توسعه ربات های تلگرامی سرعت بیشتری گرفته است.

هر ربات تلگرامی یک حساب کاربری به حساب می آید که به واسطه نرم افزار و به صورت خودکار عمل می کند.در واقع هر ربات برای یک هدف خاص برنامه ریزی می شود و هرکدام دارای سطحی از هوش مصنوعی می باشند و به کمک آن عملیات خود را انجام میدهند.

درست است که از ربات های تلگرامی به عنوان یک کاربر یاد کردیم اما یک کاربر ویژه هستند که از طریق پلتفرمی به نام api bot  و از مسیر درخواست های ارسالی از پروتکل HTTPs  پیروی میکنند.

 

ربات شماره مجازی چیست و چگونه کار میکند؟

ربات شماره مجازی هم همانند ربات های دیگر که در بالا برایتان توضیح دادیم از یک دستور عمل خاص پیروی میکنند و به خودی خود قابلیت خاصی ندارند اما به عنوان یک رابط بین پلتفرم اصلی به گونه ای طراحی شده اند که طبق دستور عمل های تعریف شده برایش اطلاعات و داده را از سرویس اصلی دریافت کنند و برای کاربران به نمایش بگذارد.

هر ربات ویژگی های منحصر به فرد خودش را دارد و طبق برنامه پیاده سازی شده برایش پیش میرود.

در نتیجه همه ی ربات های ارائه شماره مجازی از طریق api  به سرویس اصلی متصل هستند و اطلاعات را از جای دیگر به نمایش میگذارند.به عنوان مثال ربات شماره مجازی ورلد نامبر به سایت اصلی آن worldnumber.ir  متصل است و اطلاعات را از طریق api  دریافت میکند و به کاربران نمایش میدهد و کاربران میتوانند همانند سایت ورلدنامبر نیز از ربات آن نسبت به خرید شماره مجازی واتساپ , شماره مجازی تلگرام , شماره مجازی اینستاگرام , شماره مجازی توییتر و دیگر سرویس ها اقدام نمایند.

 

ربات ساخت شماره مجازی

ربات ساخت شماره مجازی

چگونه ربات شماره مجازی بسازیم؟

یک ربات به تنهایی کارایی ندارد و نیازمند یک پایگاه داده است که اطلاعات را از آن دریافت کند,همه ی ربات های شماره مجازی یک کار را انجام میدهند و تنها نوع نمایش و عملکردشان با هم متفاوت است.

اگر مهارت کافی برای طراحی و برنامه نویسی یک ربات را دارید میتوانید با امکان ویژه ای که سامانه فروش شماره مجازی ورلدنامبر در اختیار کلیه کاربرانش قرار داده است ربات خود را به سایت ورلدنامبر متصل کنید و مشغول به فروش شماره مجازی و کسب درآمد شوید.

اگر هم مهارت کافی برای طراحی یک ربات اختصاصی را ندارید هیچ جای نگرانی نیست زیر را ورلدنامبر شرایطی رو فراهم کرده (روش دوم )  تا کاربران بتوانند بدون داشتن هیچگونه دانش فنی ربات اختصاصی خودشان را داشته باشند.ما در سایت ورلد نامبر و در بخش کسب درآمد از فروش شماره مجازی کاملا برایتان فواید همکاری در فروش را توضیح داده ایم.

این روزها که بازار پروژه های هوش مصنوعی بسیار داغ است عده زیادی به دنبال خرید شماره chatgpt  هستند و شما به راحتی میتوانید با ربات نمایندگی شماره مجازی اقدام به فروش شماره به علاقه مندان این پروژه کنید, اگر نیاز به اطلاعات در خصوص این پروژه دارید ما برایتان در مقاله بررسی OpeanAI و پروژه ChatGpt  برایتان کلی اطلاعات مفید نوشتیم.

در ادامه مطلب به دریافت ربات شماره مجازی رایگان میپردازیم.

 

ربات رایگان فروش شماره مجازی

ربات رایگان فروش شماره مجازی

ساخت ربات شماره مجازی رایگان

سامانه فروش شماره مجازی ورلدنامبر دو شیوه را برای کاربرانی که تمایل دارند ربات اختصاصی داشته باشند در نظر گرفته است.

روش اول کاملا رایگان است و و تنها با چند کلیک میتوانید ربات شماره مجازی خودتونو با استفاده از امکاناتی که ورلدنامبر برایتان در نظر گرفته بسازید و شروع به کسب درآمد از طریق ربات تلگرامی شماره مجازی کنید.

روش دوم اندکی متفاوت است و میتوانید از طریق این روش برای خودتان یک ربات اختصاصی داشته باشید که برای شماره طراحی میشود و کلیه دیتای آن در اختیاتان قرار میگیرد.

در ادامه همراه ما باشید تا بررسی هر دو روش بپردازیم.

روش اول ربات ساخت و فروش شماره مجازی

در این روش نیاز نیست که شما نه سورس رباتی خریداری کنید و  نه حتی یک ریال هزینه کنید و یا حتی از قبل پنل کاربریتان شارژداشته باشد,کاملا رایگانه رایگان مشغول فروش و کسب درآمد شوید.

تیم توسعه ورلدنامبر در نسخه جدید ربات فروش خود یک امکان جدید را فراهم کرده است  که کاربرانی که تمایل به فروش شماره مجازی را دارند الخصوص شماره مجازی واتساپ  و شماره مجازی chatgpt که بسیار این روزها پر طرفدار است کافیست وارد ربات اصلی ورلدنامبر شوند و از آن طریق با چند کلیک ساده یک ربات اختصاصی برایشان ساخته شود.

در این روش هم ربات کاملا اختصاصی و به نام خودتان است و دیگر لازم نیست سورس اصلی , هاست و دیگر مسائل را خریداری کنید, هم تعیین میزان سود فروش دست خودتان است و هم شما بر  روی سرورهای پر قدرت ورلدنامبر فعالیت میکنید و دیگر نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارید.

تنها کاری که لازم است انجام دهید تبلیغ ربات شخصی خودتان است.

 نحوه ساخت ربات نمایندگی شماره مجازی رایگان

ساخت ربات اختصاصی نیاز به دانش فنی خاصی ندارد , کافیست وارد ربات اصلی ورلد نامبر شوید و از  بخش اعصای نمایندگی (ربات اختصاصی) رایگان با چند کلیک ربات اختصاصی خودتان را درست کنید.

ابتدا وارد ربات شده و بر روی گزینه ساخت ربات نمایندگی رایگان کلیک میکنید.

اولین قدم این است که وارد ربات Botfather  تلگرام میشوید و یک ربات با نام دلخواه خود میسازید و توکن خود را درون بات نماینگ نمایندگان پیست میکنید.

سپس از طریق برات شخصی خودتان در ورلدنامبر اقدام به تنظیمات دلخواه خود میکنید.

در ربات نمایندگی شماره مجازی رایگان تمامی امکانات ربات اصلی برایتان محیا شده است.به عنوان مثال شما باید کانال اختصاصی برای خودتان بسازید و رباتتان متصل کنید تا بتوانید فرآیند فروش و مدیریت تبلیغات خود را انجام دهید و یا اینکه میتوانید میزان سود دلخواه خود را تنظیم کنید و برای ربات تعریف کنید که میخواهید از فروش شماره مجازی چه میزان سود دریافت کنید.

ربات شما در حالت پیش فرض قیمت شماره مجازی را بر اساس همان قیمت روی سایت ورلدنامبر نمایش میدهد, اما شما میتوانید با تنظیماتی که برایتان فعال است تنظیم کنید که میخواهید درون ربات خود چند درصد سود روی شماره مجازی دریافت کنید, و در نهایت قیمت نمایشی قیمت با سود دلخواه شما است.

از امکانات دیگر ربات اختصاصی شماره مجازی و رایگان که برایتان فعال میشود این است که شما میتوانید میزان سود و درصد تشویقی برای تبلیغ کنندگان خود تعریف کنید و مشخص کنید چه میزان از سود خود را به کسانی که از برای شما تبلیغ میکنند پرداخت کنید.

دریافت سود چگونه است؟

همانطور که در بالا توضیح دادیم برای ایجاد این ربات نیاز نیست که شما هیچ هزینه ای انجام دهید و کاملا از زیر ساخت های سایت ورلدنامبر استفاده میکنید, بنابراین هنگام خرید شماره مجازی مشتری شما به درگاه های اصلی وردنامبر متصل میشوند و خرید خود را انجام میدهند و پس از خرید و دریافت کد درصدی که شما تعیین کرده اید به حسابتان واریز میشود.

این موضوع را به خاطر داشته باشید که در انتهای خرید موفق که همان ( دریافت شماره و کد است ) سود تعیین شده از سمت شما به حسابتان لحاظ میشود.

پس از اینکه شماره از ربات شما به فروش رفت شما میتوانید از قسمت برداشت درآمد مبلغی که میخواهید برداشت کنید را وارد میکنید و مبلغ به حساب شما واریز میشود.

توجه داشته باشید مراحل ساخت ربات رایگان تنها با چند کلیک درون ربات ورلدنامبر انجام میشود و توضیحات تکمیلی کاملا در همان بخش برایتان نوشته شده است.اما چنانچه نیاز به راهنمایی داشتید به همکاران ما در پشتیبانی تلگرام پیم دهید تا راهنمایی لازم را انجام دهند.

کسب در آمد از فروش شماره مجازی

کسب در آمد از فروش شماره مجازی

روش دوم ساخت ربات فروش شماره مجازی

در این روش کاربر ابتدا اقدام به خرید سورس ربات مینماید و سپس با خرید و تهیه یک هاست از طریق api  اختصاصی که ورلد نامبر برای هر کاربر در پنلش درنظر گرفته است به سایت ورلدنامبر متصل میشود.اگر متقاضی این روش بخواهد میتواند با داشتن مقدار کمی دانش فنی در سورس ربات تغییراتی ایجاد کند و آن را کاملا با توجه به سلیقه و نوع ارائه خود شخصی سازی کند.

با داشتن سورس ربات و تهیه هاست اختصاصی هر کاربر میتواند درخواست درگاه واسط پرداخت از شرکت های ارائه دهند خدمات را بدهد و درآمد حاصل مستقیم به حساب خودش از طریق درگاه واریز شود.

در هر دو روش کاربر این امکان را دارد که در ربات اختصاصی خود قیمت دلخواه خود را ارائه دهد و برای فروش شماره مجازی خودش قیمت مورد نظر خودش را تعیین کند.

در این روش کاربر چند نوع هزینه را متحمل میشود که در روش اول این هزینه ها حذف میشود.هزینه خرید سورس ربات , هزینه خرید هاست , پرداخت اشتراک سالانه به شرکت های هاستینگ , اخذ مجوزهای لازم برای گرفتن درگاه پرداخت , شارژ حساب کاربری خود در ورلدنامبر و سر آخر در صورت بروز هرگونه مشکل فنی کلیه مسئولیت ها و عیب یابی های فنی بر عهده خود شخص است.

برای کاربرانی که میخواهند از طریق ربات اقدام به فروش شماره مجازی کنند شاید روش دوم مقرون به صرفه نباشد اما برخی از کاربران که تمایل به راه اندازی سایت اختصاصی دارند ورلد نامبر برایشان بهترین بستر برای اتصال و فروش است.

در زمان نوشتن این مقاله بالای 18 سایت و 4300 ربات شماره مجازی وجود دارد که api  فروش خود را از ورلدنامبر تهیه کرده اند و مشغول فروش هستند.

طراحی سایت و ربات ورلدنامبر توسط شرکت ورکار انجام شده و اگر شخصی بخواهد که از api  ورلدنامبر استفاده کند و به صورت مجزا برای خودش یک سایت شماره مجازی طراحی کند و یا ربات اختصاصی داشته باشد میتواند سفارش طراحی سایت خود را به این شرکت بدهد تا برایشان راه اندازی کند و به api شماره مجازی ورلدنامبر متصل کند.

تعداد زیادی پرسش از ما میشود و میگویند  اگر میشود که شماره مجازی ساخت, چگونه ما میتوانیم سود کنیم.ما در مقاله ساخت شماره مجازی واتساپ به این موضوع کامل پرداخته ایم و با مطالعه آن متوجه میشوید که بهترین راه و سریع تر خرید شماره مجازی از یک سایت معتبر است.

 

خرید شماره مجازی

خرید شماره مجازی

ربات خرید شماره مجازی

حالا که در این بخش به فروش و نمایندگی شماره مجازی از طریق ربات شماره مجازی ورلد نامبر پرداختیم , میخواهیم ربات خرید شماره مجازی ورلدنامبر را هم معرفی کنیم برای آن دسته از افرادی که میخواهند اقدام به خرید شماره مجازی از طریق ربات نمایند و به این صفحه هدایت شده اند.

برای خرید شماره مجازی از ربات ورلدنامبر شما میتوانید از طریق آدرس  https://t.me/worldnumber_bot وارد ربات ورلدنامبر در تلگرام شوید و اقدام به خرید نمایید.

این تنها ربات رسمی ورلدنامبر است و ساخت ربات نمایندگی کاملا رایگان است در نتیجه مراقب باشید در دام سودجویان نیوفتید.

 

 

اگر به دنبال این پاسخ به این مقاله آمدید که چگونه شماره مجازی رایگان بسازیم هیچ جای نگرانی نیست , پاسخ این سوال هم در ورلدنامبر وجود دارد اما بسیار مراقب باشید در پی تهیه شماره مجازی رایگان درگیر کلاهبرداری شماره مجازی نشوید.

 

 

موفق باشید و پر سود

 

خرید شماره مجازی