5/5 - (5 امتیاز)

درود بیکران به شما همراهان سایت خرید شماره مجازی ورلدنامبر

در مقاله فروش شماره مجازی به چند نفر به بررسی یک نوع دیگر از کلاهبرداری هایی که در فضای مجازی در زمینه فروش و خرید شماره مجازی واتساپ, شماره مجازی تلگرام, شماره مجازی توییتر و دیگر سرویس انجام میشود پرداخته ایم.

 

سو استفاده از اعتماد خریداران

فروش یک اکانت به چند نفر یکی از مرسوم ترین روش های است که فرد سودجو ابتدا با تهیه و در اختیار گرفتن چند اکانت در سرویس های مختلف و تبلیغ در فضای مجازی و دریافت وجه از خریداران یک اکانت را به آنها تحویل میدهد در حالی که همچنان دسترسی خودش به اکانت قطع نشده است و پس از گذشت چند ساعت دسترسی شخص را از اکانت قطع میکند و از سرویس به بیرون می اندازد و مجدد آن را به شخص دیگری واگذار میکند.این فرآیند برای شخص کلاهبردار تا زمانی که سرویس اسپم شناخته شود همینطور ادامه خواهد داشت و یک شماره را به چند نفر میفروشد جالب است بدانید که خود این افراد از شماره های رایگان و بی کیفیت استفاده میکنند که در مقاله چگونه شماره مجازی بسازیم نیز به آن پرداختیم.

و در لابه لای آن ممکن است گاهی هم خریدار به مشکل اخاذی و کلاهبرداری برخورد کند و در این خصوص در مقاله کلاهبرداری شماره مجازی به صورت کامل توضیح داده شده است.

 

آیا ورلدنامبر یک شماره را به چند نفر میفروشد؟

در پاسخ به این سوال که در ذهن شما نقش بسته شده است لازم است توضیحی در خصوص نحوه فروش شماره مجازی در سایت ورلدنامبر خدمت شما عرض کنم.

تمامی سایت های معتبر فروش شماره مجازی در ایران از طریق api  به سایت های خارجی متصل هستند و خودشان هیچ نقشی در تولید کد وتحویل آن به مشتری ندارند و کلیه فرآیند به صورت اتومات انجام میشود, به عنوان مثال وقتی شما اقدام به خرید شماره مجازی واتساپ , شماره مجازی اینستاگرام و یا دیگر سرویس ها از ورلدنامبر مینمایید بلافاصله درخواست شما به سایت مرجع بین المللی ارسال میشود و شماره ارائه شده توسط آن مرجع توسط ورلدنامبر به شما نمایش داده میشود.

در این بین بعضی از اپراتورهای خارجی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند که با توجه به رعایت حقوق مصرف کننده هرگز این کار انجام نمیدهد.اپراتورهای خارجی که ورلد نامبر با آنها همکاری میکند جز بهترین ارائه دهندگان خدمات بین المللی هستند و این موضوع در سایت ورلدنامبر تاکنون به چشم نخورده است.اما یک مورد استثنا وجود دارد و آن هم محدودیت از سمت خود سرویس ها است.

سرویس های گوناگون همانند واتساپ,تلگرام و غیره از برخی از قوانین پیروی میکنند که در صورت مشکوک شدن به فعالیت کاربر و مغایرت با قوانین سرویشان آنها را از اکانت خارج کرده و با توجه به اینکه برای شماره مجازی فقط یک بار کد ارسال میشود دیگر امکان دسترسی به اکانت هرگز وجود ندارد.

این موارد که ذکر شد همگی مشکلات در پیش رو بوده است اما چاره چیست؟

ما در بلاگ سایت خرید شماره مجازی ورلدنامبر برایتان راهکارهای یک خرید مطمئن را توضیح داده ایم و میتوانید به راحتی و با خیال آسوده از طریق لینک زیر نسبت به دریافت شماره مجازی اقدام نمایید.

 

خرید شماره مجازی