5/5 - (40 امتیاز)

شماره مجازی چیست؟

چگونه شماره مجازی بسازیم؟ اگر شما هم بخاطر حریم خصوصی خود تمایل به دریافت شماره مجازی یا Virtual Number رایگان دارید با استفاده از اپلیکیشن ها می توانید به صورت رایگان شماره مجازی خود را دریافت کنید.

با خرید شماره مجازی در سایت ورلدنامبر با دریافت API اختصاصی (برای نمایندگان فروش) و خرید مستقیم از سایت میتوانید از بابت امنیت شماره مجازی خود اطمینان بیشتری به نسبت شماره های رایگان حاصل کنید.

با وجود شماره مجازی شما می توانید از امکانات درون برنامه ای اپلیکیشن های محبوب  همانند: تلگرام و واتس آپ بهره مند شوید.

شماره مجازی معمولاً توسط اپراتورها عرضه نمی‌شوند و برخلاف شماره‌های حقیقی، از سیم‌کارت معمولی استفاده نمی‌کنند. به جای آن، این شماره‌ها از طریق اپلیکیشن‌های اختصاصی برای ارسال و دریافت پیام یا تماس استفاده می‌کنند.

این نوع شماره‌ها، ارتباطی مستقیم با خطوط تلفن ندارند و کاربران می‌توانند فقط با استفاده از اتصال اینترنت، از آن‌ها استفاده کنند.

بسیاری از افراد تمایل دارند که برای فعالیت خود در فضای مجازی  یک شماره مجازی داشته باشند و از شماره شخصی خود به دلایل مختلف استفاده نکنند و یا اینکه برخی از سرویس ها به شماره های ایران سرویس ارائه نمی دهند و شخص به راحتی با داشتن شماره مجازی میتواند در سرویس مورد علاقه خود ثبت نام کند و به عنوان مثال یک شماره مجازی واتساپ یا شماره مجازی تلگرام داشته باشد.

دریافت شماره مجازی در بسیاری از سایت ها و اپلیکیشن ها آن هم به صورت رایگان کاری بسیار سخت است اما شما می توانید در سایت خرید شماره مجازی ورلدنامبر هرروز یک شماره مجازی دریافت نمایید.

بسیاری از اپلیکیشن ها برای دریافت شماره مجازی از شما خرید اشتراک را پیشنهاد می کنند که نشانه رایگان نبودن شماره مجازی است و یا حتی اگر هم رایگان بوده با عدم ثبات و یا عدم دریافت کد مواجه خواهید شد.

خرید آسان شماره مجازی

 

ساخت شماره مجازی

آموزش ساخت شماره مجازی

پس می توان برخی از روش هایی که ممکن است معرفی شده باشند بی ثبات و یا با عدم دریافت کد مواجه شوند اما در سایت ورلدنامبر می توانید به راحتی شماره مجازی رایگان را دریافت کنید.

در این مقاله به سوالاتی چون:

  • چگونه شماره مجازی بسازیم برای تلگرام
  • چگونه شماره مجازی بسازیم در واتساپ
  • ربات شماره مجازی رایگان
  • آیا می‌توان شماره مجازی را رایگان درست کرد؟
  • علت استفاده از شماره های مجازی چیست؟
  • ساخت شماره مجازی بدون برنامه

پاسخ خواهیم داد.

تالک2

ساخت شماره مجازی با استفاده از TALK2

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان؛ چگونه شماره مجازی بسازیم؟ (فیلیپین)

اپلیکیشن تالک 2 (TALK2) یکی از محبوب ترین برنامه هایی می باشد که برای ساخت شماره مجازی رایگان از آن استفاده می شود. این اپلیکیشن فقط شماره مجازی کشور فیلیپین را می سازد. این برنامه با شبکه اجتماعی و بسایت های متنوعی سازگار است و تعامل خیلی خوبی با اپلیکیشن VoIP است.

برای ثبت نام در این برنامه باید شماره واقعی خود را وارد کنید تا یک کد فعال سازی برای شما ارسال گردد. بعد از تاییدیه کد فعال سازی اکانت شما در برنامه TALK2 فعال و شماره مجازی فیلیپین شما ساخته می شود.

 

اپلیکیشن تکست نو

ساخت شماره مجازی با اپلیکیشن textnow

ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا؛ چگونه شماره مجازی آمریکا بسازیم؟

اپلیکیشن نکست نو (TextNow) یکی دیگر از اپیکیشن های ساخت شماره مجازی رایگان است. این اپلیکیشن هم مانند تالک 2 یک برنامه VoIP است، پس از ثبت نام امکان دریافت پیامک و تماس تلفنی با شماره مجازی فراهم می شود.

بنابر این شما می توانید از این نرم افزار برای استفاده از اپلیکیشن های محبوب چون: تلگرام و یا واتس آپ یا توییتر استفاده کنید و یک اکانت مجازی بسازید.

شماره های مجازی که توسط نرم افزار TextNow ارائه می گردد، شماره آمریکا و کانادا می باشد.

با دریافت شماره مجازی رایگان آمریکا قادر به برثراری تماس، ارسال پیامک رایگان با ساکنین کانادا و آمریکا خواهید بود. توجه داشته باشید که تماس های دریافتی شماره مجازی هم هزینه ای برای شما نخواهد داشت.

در مقاله چگونه شماره مجازی بسازیم؟ در سایت خرید شماره مجازی واتس آپ و تلگرام ورلدنامبر  با همراه باشید.

شماره مجازی آمریکا رایگان

اگر تمایل به تماس به کشور هایی به جز آمریکا و کانادا را دارید باید هزینه ای را پرداخت کنید.

اشتراک های خاصی برای اپلیکیشن TextNow ایجاد شد است که شما می توانید با خریدن آن اشتراک ها به راحتی به کشور هایی به جز آمریکا و کانادا تماس و پیامک ارسال کنید اما این سرویس ها محدودیت هایی را برای کاربران ایرانی به همراه دارند.

 

Stickynumber

ساخت شماره مجازی با Stickynumber

چگونه شماره مجازی انگلستان بسازیم؟

اگر این سوال در ذهنتان است که چگونه شماره مجازی بسازیم؟ باید بدانید که سایت Stickynumber یکی از سایت های معتبر در حوضه شماره مجازی رایگان کشور انگلستان است و شما می توانید از آن استفاده کنید. این سایت به شما اجازه دایورت کردن تماس مجازی بر روی هر شماره دیگری را می دهد و شما می توانید به راحتی از پیام رسان های تلگرام و واتس آپ استفاده کنید.

چگونه شماره مجازی بسازیم؟ در این مقاله شماره مجازی برای تلگرام و واتس اپ، ساخت شماره مجازی رایگان کشور آمریکا، فیلیپین و انگلستان در سایت ورلدنامبر را توضیح دادیم .

 

اما فراموش نکنید که تمامی این سرویس ها محدودیت هایی را به همراه دارند و این مقاله تنها هدفش پاسخ به سوال هایی از قبیل چگونه شماره مجازی بسازیم است , اما مطمئن ترین , آسان ترین و ارزان ترین شیوه دریافت شماره مجازی از سایت ورلدنامبر است که میتوانید از تب خرید سریع شماره مجازی وارد شوید.

مزایا و معایب شماره مجازی

شماره مجازی از مزایای بسیاری برخوردار است؛ اما همچنین با معایبی هم همراه است که معمولاً در اغلب سرویس‌های آنلاین دیده می‌شوند.

دسترسی راحت

شماره‌های مجازی دسترسی آسانی دارند و به دستگاه‌های خاصی مانند موبایل وابسته نیستند. این امر به کاربران این امکان را می‌دهد که در تمام ساعات روز، پیام‌ها و تماس‌ها را دریافت کنند. با این حال، نیاز به اینترنت برای استفاده از آن‌ها اجتناب‌ناپذیر است.

همچنین برخی از سرویس‌های شماره مجازی این امکان را فراهم می‌کنند که شماره‌های مجازی را به‌صورت انبوه و به صورت اتوماتیک تهیه کنید که می‌تواند برای کسانی که نیاز به تعداد بیشتری شماره مجازی دارند، مفید باشد, به عنوان مثال سرویس API شماره مجازی ورلدنامبر که به راحتی این امکان را برای توسعه دهندگان فراهم کرده است.

حفظ حریم خصوصی

استفاده از شماره مجازی حفظ حریم خصوصی و افزایش امنیت کاربران را تضمین می‌کند. با استفاده از این شماره‌ها، کاربران نیازی ندارند شماره شخصی خود را برای ساخت اکانت‌ها در سرویس‌های مختلف وارد کنند و از این طریق از ردیابی‌ها و کلاهبرداری‌ها محافظت می‌شوند.

از آن‌جایی که برخی از سرویس‌های شماره مجازی امکان انتخاب شماره‌های جدید به صورت دوره‌ای دارند، می‌توان از این قابلیت استفاده کرد تا برای هر سرویس یک شماره مجازی جدید و منحصر به فرد استفاده شود. این کار امنیت اطلاعات را بهبود می‌بخشد و از احتمال نفوذ در حساب‌ها و کلاهبرداری‌های اینترنتی کاسته می‌شود.

کاهش هزینه‌ها

استفاده از شماره‌های مجازی معمولاً هزینه‌های کمتری نسبت به خطوط تلفن حقیقی دارد. کاربران نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای سیم کارت های فیزیکی و هزینه های مخابراتی جداگانه ندارند و با خرید هر شماره مجازی و دریافت یک کد یکبار مصرف سرویس مورد نظر خودشان را فعال کنند.

احتمال هک شدن

آسیب‌پذیری امنیتی احتمالی از معایب استفاده از شماره‌های مجازی است. در برخی از موارد، افراد ممکن است با دسترسی غیرمجاز به داده‌های کاربران دست پیدا کنند. بنابراین، استفاده از سرویس‌های معتبر و مورد اعتماد برای کاهش این خطرات بسیار حائز اهمیت است و از نگه داشتن اطلاعات مهم بر روی اکانت های مجازی خودداری کنید.

در نهایت، استفاده یا عدم استفاده از شماره‌های مجازی به نیازها و شرایط هر کاربر بستگی دارد. بهتر است هنگام انتخاب شماره مجازی، از سرویس‌های معتبر و با سابقه استفاده کنید تا از مزایا و معایب آن به نحو احسن استفاده کنید.

 

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی یک شماره غیر حقیقی در بستر اینترنت است که به کاربران این امکان را می دهد که بدون نیاز به سیم کارت فیزیکی یک شماره برای فعالسازی سرویس ها و اپلیکیشن های مورد نیاز داشته باشند و برای ثبت نام کد ورود یک بار مصرف دریافت کنند.

آیا شماره مجازی رایگان معتبر است؟

در کل شماره مجازی فاقد مالکیت است و هر لحظه امکان از دسترس خارج شدنش ممکن است,اما شماره های موجود در سرویس های رایگان به علت استفاده های بیش از حد تبلیغاتی و تعدد واگذاری از کیفیت پایینی برخوردارند.

بهترین روش خرید و ساخت شماره مجازی چیست؟

سایت فروش شماره مجازی ورلدنامبر با پشتیبانی از 55 سرویس و بیش از 200 کشور میتواند بهترین گزینه برای خرید شماره مجازی باشد.